HTML

Boszi, az exkóbor kalandjai

Sziasztok! Én egy gazdi vagyok. Azóta vagyok gazdi, hogy Boszi hozzánk került, ő tett engem, minket azzá. Sok küzdelembe került neki is, nekünk is. De megérte, abszolút megérte. Alábbiakban küzdelmeinket,örömeinket, bosziságainkat olvashatjátok.

Friss topikok

  • Rabótnyica: Így már értem! Képet azért tegyél fel róla. Szeretem a kutyákat. (2008.03.21. 21:15) 2007. 07. 05.

Linkblog

Archívum

2007. 07. 09.

2008.03.21. 17:13 Bosziság

Tanulunk. De mit?
Körülbelül négy hete megy a "Feküdj!" tanítása. Ahogy a könyvekben meg van írva: leülteted (ez már megy), majd egy jutalomfalatot a kezedben tartva a kezed a földön húzod előtte, míg le nem fekszik. Végrehajtás: tökéletes. Ameddig van falatka. Ha nincs falat csak néz értetlenül, hogy "most meg mit akarsz? te hülye vagy, ezt nem így kell csinálni, ehhez a mutatványhoz kell olyan kis izé... falatka".
Van egy gyanúm, hogy arra sikerült egészen fainul rájönnie, hogy ha lefekszik megkapja a kis finomságot, csak akkora az izgalom, hogy se lát se hall, arra meg főleg nem figyel, hogy a gazdi itt közben mit motyog. "Biztos azt mondja, milyen ügyes vagyok" :)
Úgyhogy azt hiszem, ezentúl falat nélkül kell rávennem az ügyességre, de úgy érzem, ez nem is baj :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boszisagok.blog.hu/api/trackback/id/tr11391183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása