HTML

Boszi, az exkóbor kalandjai

Sziasztok! Én egy gazdi vagyok. Azóta vagyok gazdi, hogy Boszi hozzánk került, ő tett engem, minket azzá. Sok küzdelembe került neki is, nekünk is. De megérte, abszolút megérte. Alábbiakban küzdelmeinket,örömeinket, bosziságainkat olvashatjátok.

Friss topikok

  • Rabótnyica: Így már értem! Képet azért tegyél fel róla. Szeretem a kutyákat. (2008.03.21. 21:15) 2007. 07. 05.

Linkblog

Archívum

2007. 07. 08.

2008.03.21. 17:13 Bosziság

Na, voltunk lovizni :)
Meg kell mondanom, a kisasszony igazi nagylány módjára türelmesen, nagyon jólnevelten tűrte a sok embert, meg az összes viszontagságot. Igaz, mikor előszöt látta meg a lovakat, hát azt filmezni kell volna, olyan felháborodással ugatta meg őket. Nézett ránk, hogy "hát látjátok ti is? Hát nézzetek már oda, milyen állatok már ezek, itt valami nagyon nincs rendben, hát ti nem látjátok???", de gyorsan hozzájuk szokott.
Hazaérve meg persze eldőlt, és azóta nem mozdul o.O

Boszi a lovin:

 

 

Most mondjátok, hogy ebben a kutyában nincs macska!!! (És akkor azt még nem is említettem, hogy úgy szokott nyújtózkodni, hogy felpúposítja azt a hosszú hátát, mint a macskák.)

 

 

Itt nagyon komolyan őriz bennünket a nagy-nagy, hosszúlábú, kopogós járású fura állatlényektől:

 

 

Itt meg már nagyon menne haza :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boszisagok.blog.hu/api/trackback/id/tr46391182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása